Outar -verkkokauppa on suomalaisen yrityksen Outar ylläpitämä markkinapaikka, jossa tuotteita ja palveluita myy:
Outar
Postiosoite: Rimpisentie 3, 38920 Vatajankoski
Puh: 0413159673
Email: info@outar.fi
y-tunnus: 3183263-5
Asiakas on velvollinen tutustumaan ja hyväksymään toimitusehdot ennen tilaamista.
Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yritysasiakkaille.
Outar pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Pidätämme oikeudet hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Toimitamme tällä hetkellä tuotteita ainoastaan Suomeen.
Näitä ehtoja sovelletaan kurssi- ja retkivarauksiin.
Peruutuspäivä on se päivä, jona Outar on saanut tiedon peruutuksesta.
Asiakas vastaa siitä, että peruutus on lähetetty riittävän ajoissa.
Mikäli asiakas peruuttaa varauksensa,
Yrityksen oikeus peruuttaa varaus
Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna Checkout. Voit maksaa ostokset verkkokaupassa suomalaisten verkkopankkien maksupainikkeilla ja luottokorteilla. Lisäksi käyttössäsi on Klarnan Maksa myöhemmin (lasku) ja pilko maksusi (6, 12, 24 ja 36 kuukauden maksusuunnitelma ja joustavat maksut). Tutustu Klarnan yleisiin luottosopimusehtoihin.
Maksaminen onnistuu sovittaessa myös laskulla
Kaikkiin hintoihin sisältyy arvonlisävero 24%.Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimituskuluja. Toimituskulut veloitetaan erikseen.
Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Käytettävissä on Postin ja Matkahuollon kuljetuspalveluista tilattavan tuotteen koosta riippuen seuraavat palvelut:
Postipaketti: Toimitus valittuun noutopisteesen, pakettiautomaattiin (Smartpost) tai toimipisteeseen.
Postin pikkupaketti: Pientoimitus, joka mahtuu postiluukkuun tai -laatikkoon.
Postin kotipaketti: Toimitus kotiinkuljetuksena kello 21.00 mennessä.
Matkahuollon lähellä-paketti:Toimitus Matkahuollon asemalle, pakettiautomaattiin, asiamiespisteeseen tai myymäläpakettipisteeseen ympäri Suomen (noin 1600 noutopistettä).
Matkahuollon XXS-paketti:Toimitus Matkahuollon asemalle, pakettiautomaattiin, asiamiespisteeseen tai myymäläpakettipisteeseen ympäri Suomen (noin 1600 noutopistettä).
Verkkokaupassa käytössä Pakettikaupan logistiikkapalvelut.
E-log Services Oy (Y-tunnus 2743005-1)
PL 322, 33101 Tampere
03 410 93645
asiakaspalvelu@pakettikauppa.fi
Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin. Outar pidättää oikeuden lähettää pienet lähetyksen kirjelähetyksenä.
Tuotteiden toimitusajat ilmoitetaan tuotteiden tiedoissa. Varastossa olevat tuotteet lähetetään pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän kuluessa maksun saapumisesta tilille, mutta toimitusaika voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen.Viikonloppuisin ja erikseen ilmoitettuina loma-aikoina tilauksia ei käsitellä. Outar ei vastaa kolmansien osapuolien, kuten esimerkiksi Postin tai Matkahuollon palvelun tasosta tai toimintanopeudesta.
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien. Asiakkaan mittoihin valmistetuilla tilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta. Mikäli vaihdat/palautat tuotteen, otathan ENSIN yhteyttä sähköpostitse (info@outar.fi) sopiaksemme yksityiskohdista. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, puhdas ja alkuperäisessä, myyntikuntoisessa pakkauksessaan. Viallisen tai väärän tuotteen kohdalla asiakkaalle korvataan palautuksesta aiheutuneet kulut. Muissa tapauksissa asiakas maksaa itse lähetyksestä ja palautuksesta aiheutuneet kulut. Mikäli paketti on vaurioitunut lähetyksessä ilmoita vahingoittumisesta käytetylle logistiikkayhtiölle joko luovutuksen yhteydessä tai kirjallisesti seitsemän vuorokauden kuluessa luovutuksesta. Mikäli vastaanottaja on yksityishenkilö, katsotaan kohtuulliseksi ilmoitusajaksi 14 vuorokautta.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (https://www.kuluttajaneuvonta.fi).
Paketin noutamatta jättäminen tulkitaan tilauksen peruutukseksi. Lunastamaton paketti siirtyy Outar omaisuudeksi. Palautunut paketti aiheuttaa yritykselle 20€ kulut, jotka laskutetaan asiakkaalta. Tilauksen lähettäminen on aina sitovaa. Yrityksellä on oikeus veloittaa 20€ postikulut asiakkaalta jälkikäteen lunastamattomista ilman ilmoitusta palautetuista lähetyksistä. ( Kuluttajansuojalaki 5. luku).
Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
email: info@outar.fi